90% dintre consumatori își verifică zilnic mail-ul și 75% dintre consumatori preferă, în cazul brandurilor, comunicarea prin email
Mulți oameni privesc marketingul prin e-mail ca o metodă învechită, însă specialiștii în marketing știu cât de benefic este emailul pentru strategia lor generală de marketing.
DE CE MARKETINGUL PRIN EMAIL ESTE O METODĂ INGENIOASĂ
- Conduce traficul către conținutul site-ului
- Îmbunătățește vânzările
- Crește interacțiunea cu publicul la momentul potrivit
- Furnizează un bun serviciu pentru clienți
- Păstrează legătura cu clienții
- Este eficient și personalizat
Mai important, marketingul prin e-mail împreună cu audiența potrivită, poate deveni unul dintre cel mai de impact canale. Vă permite să construiți relații cu clienți potențiali, anteriori și viitori. Este o metodă personală prin care poți vorbi cu ei direct, prin intermediul căsuței de e-mail, într-un moment convenabil lor.
În general, oamenii intră pe rețelele sociale pentru a se conecta cu prietenii și familia și pentru a se relaxa. Pe email, în schimb, sunt obișnuiți să primească mesaje de la companiile de care sunt deja interesați, de aceea s-au și abonat.
- Dezvoltarea unei strategii personalizate de email marketing pentru afacerea ta.
- Stabilirea conținutului, frecvenței, șablonului și a destinatarii.
- Emailuri mobile friendly, majoritatea emailurilor sunt citite pe telefonul mobil.
- Convertirea oamenilor în membri sau clienți.
O campanie de Email Marketing bine gândită și implementată poate fi una dintre cele mai profitabile metode de promovare pentru afacerea ta!