Importanța unei campanii de Valentines Day
Dragostea trece prin stomac, dar pentru antreprenorii care dețin o afacere, iubirea trece și prin marketing. După perioada de acomodare de după sărbători, a venit timpul să înceapă sezonul. Startul este dat de Februarie, atunci când dragostea pătrunde în toate aspectele vieții. Sărbătoarea iubirii poate fi o afacere profitabilă pentru tine dacă ai în față o strategie complexă cu obiective clare după care să realizezi campanii atractive. Până la urmă, toată luna Februarie ai o misiune precisă: să convingi cuplurile că cel de alături își merită cadoul. Da, acel cadou care se găsește în gama ta de produse. Este ...
Lead Magnet, modul perfect pentru creșterea listei de e-mailuri
Ești curios să afli cum poți să colectezi o bază de date legal fără nici o teamă că încalci regulile GDPR? Perfect! Ai nimerit la fix! Astăzi o să îți dezvăluim o metodă care te ajută să îți promovezi serviciile sau produsele mai ușor și care îi țintește exact pe acei clienții din aria ta de activitate. Lead Magnet-ul este un instrument folosit cu succes în campaniile de marketing pentru că ajută la notorietatea brandului și apoi impulsionează creșterea vânzărilor. În special, pentru fiecare antreprenor este vital să dețină o bază de dată în jurul căruia să își ...
Video digital, trendul pentru strategia ta de marketing
Așa cum probabil ai fost obișnuit, Ianuarie este luna începuturilor în care persoanele și business-urile își setează noi obiective. De asemena, printre organizarea planului, firmele din domeniu aduc și ultimele noutăți. Din cele descoperite, echipa Inlight Word și-a conturat o idee despre ce este „pe val” în 2022. Marketingul este în plină expansiune și parcă a luat amploare în ultimii doi ani de pandemie. De acum, totul se raportează la situația prin care umanitatea trece, dar și online-ul care, mai puternic ca niciodată încearcă să acopere unele lipsuri cauzată de această situație. Viitorul pare că se conturează în ...
DE CE AI NEVOIE DE O CAMPANIE DE CRĂCIUN?
Facem sau nu campanii de promovare a produselor sau serviciilor de Crăciun? Asta este una dintre întrebările cele mai auzite din partea clienților, iar răspunsul este evident! Crăciunul, sezonul cadourilor și cea mai competitivă perioadă a anului. Clienții sunt într-o dispoziție de cumpărare, iar fiecare brand trebuie să găsească o soluție pentru a ieși în evidență și a se remarca într-o aglomerare de promoții și reduceri. Clienții nu vor să piardă ocazia unei oferte speciale de Crăciun. Așa că, pentru a-și potoli teama psihologică de a pierde, aceștia iau măsuri, rapide și multe. Imaginează-ți doar, ce ar ...
Importanța indicatorilor de performanță în marketing
Ce sunt indicatorii cheie de performanță (KPI)? Indicatorii cheie de performanță pentru marketing evaluează performanța unei campanii în raport cu obiectivele propuse, pentru marketing și publicitate. Există multe tipuri de indicatori cheie de performanță. Acestea pot fi calitative, cantitative, predictive pentru viitor sau revelatoare ale trecutului. Indicatorii sunt utilizați de specialiștii în marketing pentru a înțelege ce produse vând, cine le cumpără, cum le cumpără și de ce le cumpără. Acest lucru ajută la comercializarea mai strategică în viitor și la informarea dezvoltării produselor. De ce sunt importanți indicatorii de performanță? Fără KPI ➡ indicatori de performanță, eforturile de ...