Contact
Blog2021-11-18T17:17:51+00:00

Ce campanii de Crăciun conving publicul să cumpere produsele brandului tău

În materie de marketing, Crăciunul este perioada perfectă să dai frâu liber creativității și să îmbraci conținutul site-ului în spiritul sărbătorilor. Tot efortul depus este pentru a stimula interesul publicului, doritor să își cheltuiască banii strânși pe cadouri. Într-adevăr, urmează un sezon, mai costisitor pentru brandul tău, dar este și unul care prielnic care va atrage un număr semnificativ de vânzări. Ca în fiecare an, clienții caută daruri inedite și se străduiesc să găsească idei inovative prin care să surprindă persoana dragă. Acum este momentul să apari în scenă și să îți expui produsele care vin la pachet cu mici ...

Iată cum să ai parte de o colaborare sănătoasă cu partenerul tău de afaceri

Pentru ca și lucrurile să decurgă conform planului, relația de colaborare dintre părțile implicate în cadrul unui proiect trebuie să fie armonioasă, fără vreun fel de bariere în comunicare. Dar știi de ce este crucial să ai o relație sănătoasă cu partenerul de business? Pentru că își pune amprenta asupra aspectelor financiare, iar afacerea continuă să se dezvolte în funcție de cum decurg lucrurile. Fiindcă, ne aflăm în aceeași situație ca și tine, și ne dorim să avem parte de colaborări reușite de care să fim mândri și să ne atingem scopul propus, avem câteva sfaturi pentru tine! Echipa Inlight ...

Ce este strategia de brand și cum o realizăm?

Lansarea unui brand vine cu multe riscuri și responsabilități, însă dacă ai o strategie de brand bine pusă la punct, ai mult mai multe șanse ca afacerea ta să fie de succes și să prospere foarte curând. Află ce reprezintă un brand și ce conține o strategie de succes cu InLight World. Ce este brand-ul? Brand-ul este mai mult decât un simplu produs, serviciu, nume sau logo, acesta reprezintă percepția pe care o au consumatorii despre un numit produs, serviciu sau marcă. Când vorbim despre numele, logo-ul, slogan-ul, culorile sau stilul de comunicare ne referim exclusiv la identitatea de brand ...

Importanța unui manual de branding pentru o companie

  Pentru a fi recunoscut de audiența ta și apreciat în mediul online pentru modul cum comunici, ai nevoie de un manual de brand. Orice companie care se respectă, știe că primul pas spre succes este întocmirea unei identității vizuale! Tot ceea ce postezi în online sau expui în mediul offline este bine să urmărească aceeași linie grafică. Consecvența te va ajuta să rămâi în mintea consumatorului! Astăzi, echipa Inlight World îți prezintă principalele caracteristici ale unui manual de branding care vizează setul de elemente vizuale caracteristice doar companiei tale. Unde aplici regulile stabilite din manual de branding Începând de ...

Instagram își schimbă constant algoritmul! Iată ce ai de făcut ca și brand să nu pierzi vizibilitate?

  Poate ai văzut că unele postări publicate pe contul de Instagram prind, iar altele, publicate exact la aceeasi oră nu se mai bucură de acel impact, de acum două zile. Atunci te simți puțin descurajat și nedumerit, de cele întâmplate. Instagram are obiceiul de a surprinde prin modificarea algoritmului. Dacă astăzi un vizual funcționează, mâine nu mai poți să fii sigur de același rezultat. Echipa Inlight World încearcă să îți explice de ce au loc aceste schimbări ale algoritmului care, uneori îți dau peste cap toată strategia de marketing. Instagram caută mereu conținuț nou Scopul este ca utilizatorii să ...