Poate ai văzut că unele postări publicate pe contul de Instagram prind, iar altele, publicate exact la aceeasi oră nu se mai bucură de acel impact, de acum două zile. Atunci te simți puțin descurajat și nedumerit, de cele întâmplate. Instagram are obiceiul de a surprinde prin modificarea algoritmului. Dacă astăzi un vizual funcționează, mâine nu mai poți să fii sigur de același rezultat. Echipa Inlight World încearcă să îți explice de ce au loc aceste schimbări ale algoritmului care, uneori îți dau peste cap toată strategia de marketing.

Instagram caută mereu conținuț nou

Scopul este ca utilizatorii să fie invadați de postări noi care să îi motiveze să petreacă cât mai mult timp pe pagina ta. Este o acțiune cât se poate de corectă, dar ca și brand este bine să fii cât mai creativ și autentic. Se pare că, Instagram urmărește să ia din timpul clienților tăi și să le urmărească
comportamentul în Social Media. De ce? În acest mod, Instagram știe ce tip de reclame sponsorizate să îi ofere pe viitor. Ca să îți faci o idee, Instagram este interesat să câștige câți mai mulți bani.

Ce acțiuni contează pentru Instagram

Schimbările constante venite pe “nepusă masa”, au schimbat și acțiunile pe care un consumator le face. Spre exemplu, în acest cadru, un Like nu mai are aceeași valoare ca și în anii precedenții. În 2022, cu câteva aprecieri, ai reușit să câștigi puțină vizibilitate. Însă, o salvare a unei postări sau o distribuire este într-adevăr, colacul de salvare de care brandul are nevoie. Acțiunile, precum un comentariu sau share la story sunt cele care îi spun algoritmului că ai livrat un content de calitate. Însă, cheia ca să devii prieten cu schimbările algoritmului Instagram, rămân, în top, comentariile! Instagram este atras de interacțiune și îi place când vede că pe contul tău au parte fel de fel de discuții. În acest fel, acesta te răsplătește și te plasează în feed-ul urmăritorilor.

Care este tipul de conținut favorizat de Instagram

Inlight World te sfătuiește să abordezi conținutul video. Aici, vorbim despre Reels pe care algoritmul îl adoră! Poți să creezi diverse tutoriale pe care, mai apoi utilizatorul le va salva pentru o mică revizuire. Acum toate sunt conectate între ele! Mai ales, că cel care ți-a apreciat Reels-ul și l-a salvat, revine în câteva zile, fapt pentru care contul tă se bucură de trafic!

Ce mai poți face ca să devii prieten bun cu algoritmul

În activitatea de zi cu zi, echipa de specialiști Inlight World au ales să interacționeze cu publicul prin diverse metode. Preferăm să le adresăm întrebări prin story-utile publicate sau să îi punem să voteze. Mergând mai departe, Instagram prețuiește conținutul tău dacă este publicat și la ora potrivită. Acum, Instagram te ajută și îți arată la ce interval orar sunt activi urmăritorii tăi. Ține cont de aceste indicii, dar alege să faci și câteva teste în weekend! De asemenea, tot ce postezi este necesar să fie în strânsă legatura cu domeniul în care activezi. Cum să ai un cont de Instagram atractiv, descoperi acum în următorul articol de blog: https://inlightworld.ro/sfaturi-si-bune-practici-pentru-un-cont-de-instagram-fabulos/.

Este important să ai o comunitate în jurul brandului tău și să ajungi direct la publicul țintă! Echipa Inlight World îți oferă sprijin și te așteaptă să o contactezi pe următoarele canale de Facebook sau Instagram.

Published On: august 19th, 2022 / Categories: Blog /