Nici nu mai încape vorba că Instagram este acea rețea socială pe care tinerii petrec cel puțin 2 ore în fiecare zi. Ca și brand sau influencer ai nevoie să știi ce postezi, iar strategia de marketing este temelia contului de Instagram. Dacă cunoști nișa în care activezi și obiceiurile utilizatorilor, restul actibitățiilor sunt floare la ureche. Să știi că oamenii și-au dezvoltat simțul pentru estetic, iar pozele calitative și cât mai wow sunt cele care captează privirea și generează engagement.

Cu un simplu telefon poți face minuni în online, ia dacă ai și un dram de creativitate și timp la dispoziție, cu atât mai bine. Instagram a devenit un canal de Social Media foarte îndrăgit

datorită conținutului video care în 2022 este un trend al campaniilor online!

Cum poți să ai un profil de Instagram care să atragă un număr mare de urmăritori? Echipa Inlight World îți oferă 3 sfaturi care oferă contului tău de business un aspect profesional pentru o experiență plăcută a celor care au intrat în universul tău!

Axează-te pe un sigur stil caracteristic ție

Astăzi, utilizatorii de Instagram vor să vadă vizualuri uimitoare, iar influencerii sunt nevoiți să creeze magie! Înainte de a publica orice fel de poze, reels sau secvențe video este indicat să realizezi un moodboard după care să îți adaptezi designul. Personalizează-ți stilul selectat și definește-te în online, astfel încât lumea să te indentifice repede! Scopul tău este să ai parte de o poziționare corectă, o diferențiere clară și o imagine unică care să cucerească gusturile publicului, mai pretențios ca niciodată. Dacă ești un vlogger cunoscut poți fructifica acest succes! Află de ce este nevoie să ai în vedere această șansă, chiar în articolul de blog Inlight World: https://inlightworld.ro/creste-ti-notorietatea-brandului-prin-influencer-marketing/

Transmite un mesaj și o stare

Profită de lumina soarelui, de filtrele disponibile din Instagram, însă nu abuza de ele. Testează diferite unghiuri și vezi cum razele soarelui oferă un efect surprinzător pozelor. Nu ezita să adaugi elemente care creează sentimentul de mișcare. Inlight World te sfătuiește să apelezi la persoanele din jur sau doar să imortalizezi mâinile care ating produsul promovat. Cu siguranța, fotografia va avea un impact semnificativ care atrage și un număr de comenzi. Oamenii sunt atrași de alți oameni. Pentru un profil de Instagram atractiv este bine să umanizezi ori de câte ori ai ocazia majoritatea pozelor. Arată audienței cum să folosească un anumit produs sau transmite live de la fața locului cum se desfășoară un eveniment. Odată cu tine, clientul trăiește aceeași experiență!

Mizează pe simplitate și vei avea rezultate

Creativitatea constă și în faptul de a miza pe simplu, dar împachetat într-un vizual grijit și plăcut ochiului. Contul de Instagram este bine să fie cât mai aerisit. Elimină, dacă este cazul acele obiecte din cadru ce încarcă inutil spațiul vizual. Pe lângă produsul vedetă este suficient să ai doar câteva obiecte care exprimă o emoție sau întregesc atmosfera. Inlight World, agenția de promovare îți recomandă să fii cât mai consecvent și să fii cât mai activ! Pentru ca totul să fie îmbrăcat superb, vezi și ce aplicații de editare video și foto există pentru ajustarea micilor defecte sau a luminii mult prea slabe. Și ține minte! Prelucrează-le intru-un în care să fii recunoscut!

Acum că ai aflat cum poți să îți duci profilul Instagram la un alt nivel, te invităm să pui în practică cele învățate și să ne fii alături pe rețelele de socializare. Contactează-ne pe Facebook sau pe Instagram, iar specialiștii echipei te vor surprinde cu o serie de idei, numai bune de pus în aplicare!

Published On: iulie 26th, 2022 / Categories: Blog /