Pentru ca un business să prospere, la un moment dat el este nevoit să investească în propria lui imagine. Putem spune că în cei doi ani de pandemie, online-ul s-a dezvoltat rapid, iar promovarea plătită de pe canalele digitale de comunicare a prins avânt. Astăzi, vorbim despre influencer marketing, un mod excelent potrivit pentru ca și brandurile să își crească notorietatea.

O persoană cunoscută care deja se bucură de o comunitate ce crede în valorile sale și îi urmează sfaturile, reprezintă acel ingredient esențial în strategia ta de marketing. Asocierea unei figuri publice cu un brand este o tehnică care te ajută să îți livrezi mesajul publicului țintă. Acesta creează, printr-o prestație autentică și atractivă o experiență în jurul produsului pe care l-a testat acasă. Pe parcurs, cei buni ajung să fie chiar imaginea brandului și un partener de cursă lungă în business, deoarece cucerește printr-un stil aparte noi audiențe. Spre exemplu, un vlogger știe să fidelizeze publicul prin anumite discounturi sau concursuri, organizate de el însuși.

Afacerile s-au îndreptat spre această modalitate puțin mai costisitoare pentru simplu motiv, că vânzările au crescut și lista de e-mail-uri s-a îmbogățit cu câteva zeci de adrese. Iată un alt mod organic de creștere a bazei de date.

Agenția de promovare online – Inlight World a observat că o astfel de colaborare atrage după sine 3 beneficii.

  1. Un influencer marketing găsește acel public relevant pentru afacerea ta

Prima și cea mai importantă etapă în tot parteneriatul este ca personalitatea pe care ai ales-o e musai să fie una compatibilă cu audiența ta! Realizează o cercetare despre aceasta, analizează platformele sociale unde este activă și acordă atenție asupra modului cum interacționează cu urmăritorii deja existenți. Canalul de comunicare pe care încarcă conținutul nou este un alt punct cheie în promovarea serviciului sau a gamei de produse. O colaborare nepotrivită este foarte riscantă pentru brandul tău. Descoperă printr-o discuție dacă și ea are aceleași interese sau pasiuni cât de cât apropiate ca și compania pe care o deții.

  1. Figura publică poate transmite mesajul comunității pe un ton mai prietenos

Din experiența avută până acum, Inlight World a surprins cum publicul unui anumit client este mai receptiv la mesajul influencerului. Antreprenorii la început de drum tind să fie tehnici, obiectivi, reci în vorbire și fără creativitate, însă o personalitate pricepută care își cunoaște atât de bine publicul, reușește să îl cucerească. Printr-o prestație caldă și o stare de spirit absolut molipsitoare, părerea audienței vis-à-vis de produsul tău poate fi schimbată. Treptat, comportamentul se modifică și încrederea în brand crește, fapt reflectat în numărul de comenzi. Un brand este necesar să fie competitiv dacă se dorește ca afacerea să reziste într-o piață competitivă. Ce îi mai rămâne de făcut? Să se muleze pe nevoile clientului și să caute acele instrumente potrivite prezentului care în 2022 este influencer marketingul.

  1. Umanizează-ți brandul printr-un influencer dedicat

Astăzi, latura umană atrage! Lasă ca produsele tale să fie cunoscute într-un mod natural, așa cum un specialist știe să o facă. Influencerul știe cum să comunice la un nivel personal cu audiența astfel încât brandul tău să fie și mai aproape nevoile sau dorințele oamenilor din online. Compania trebuie să se dezvolte și să atingă acea nișă de clienți care pot fi posibili cumpărători. Printr-un parteneriat bine pus la punct cu un influencer de marketing, poți să îți promovezi mult mai rapid și eficient, noutățiile și promoțiile în desfășurare pe un ton cald ce nu agasează publicul.

Dacă îți dorești mai mult trafic pe site și celebritate în social media, găsește-ți acea imagine reprezentativă pe care o consideri ideală pentru brandul tău. Pregătește un plan și vezi în ce mod, mesajul tău poate ajunge la un public ideal.

Inlight World este pregătită să îți creeze strategia de marketing în sezonul de primavără!

Published On: martie 7th, 2022 / Categories: Blog /