În materie de marketing, Crăciunul este perioada perfectă să dai frâu liber creativității și să îmbraci conținutul site-ului în spiritul sărbătorilor. Tot efortul depus este pentru a stimula interesul publicului, doritor să își cheltuiască banii strânși pe cadouri. Într-adevăr, urmează un sezon, mai costisitor pentru brandul tău, dar este și unul care prielnic care va atrage un număr semnificativ de vânzări. Ca în fiecare an, clienții caută daruri inedite și se străduiesc să găsească idei inovative prin care să surprindă persoana dragă. Acum este momentul să apari în scenă și să îți expui produsele care vin la pachet cu mici atenții oferite din partea brandului tău. Echipa Inlight World îți reamintește că preferințele utilizatorilor sunt în topul liste TO DO pentru echipa ta. Acordă-le anumite sugestii de produse, rezultate din preferințele acestora. Pe scurt, aceștia caută experiențe personalizate, mai ales în perioada magică a anului.

Pe lângă acestea, departamentul de marketing Inlight World te inspiră cu 3 idei de campanii potrivite pentru Crăciun.

Oferă o atenție celor care comandă online de o anumită sumă

Ce ar fi dacă pentru câteva zile, brandul tău este Moș Crăciun pentru audiența care a atins un anumit prag al coșului de cumpărături? Acum este timpul să îi lași pe ei să își aleagă cadoul. Această practică este des întâlnită în strategia de marketing alături de oferirea unui voucher valabil, spre exemplu până la sfârșitului anului. De asemenea, clienții fideli trebuie să fie răsplătiți la următoarea comandă plasată pe site-ul tău. Creează oferte de nerefuzat membrilor care obișnuiesc să cumpere produse / servicii de la tine și uimește-i la deschiderea coletului cu ceva simbolic de Crăciun.

 

Coșuri cadou sau pachete promoționale la un preț atractiv

Acest concept de marketing este cunoscut sub denumirea de Bundle și funcționează excelent în perioada anumitor sărbători, deoarece captează destul de rapid atenția potențialului client. Concepe pachete cadou, la un preț accesibil, deoarece angajatorii vor fi tentați să plaseze câteva zeci de comenzi pe site-ul tău.

Calendarul Advent din ce în ce mai prezent și în țara noastră

Adu zâmbete și bucurii clienților tăi într-un mod haios cu altfel de vizuale! Acest concept prinde contur și în România. Este momentul de glorie a departamentului creativ să se gândească la o formă surprinzătoare și unică prin care transmitemesajul în online. Dacă deții un magazin de bijuterii, dulciuri, jucării sau băuturi îți va fi foarte ușor să îți adaptezi designul. De la începutul lunii Decembrie și până în preajma Crăciunului poți dărui, la un preț promoțional, câte un produs din categoria selectată. Analizează foarte bine cum a funcționat campania de Black Friday și care produse au fost în topul preferințelor. Apropo de Black Friday, vezi la ce aspecte am fost noi atenți anul acesta pentru a oferi o experiență inedită cliențiilor:

Ingredientul esențial este creativitatea echipei de marketing cu care colaborezi. Dacă ai nevoie de sfaturi și ajutor pentru realizarea materialelor de design și a campaniilor de marketing, Inlight World este alături de tine. Ne găsești online pe site sau pe rețelele de socializare – Facebook și Instagram!

 

Sfaturi utile pentru a concepe campanii de marketing care să aducă profit

1.       Simplifică procesul de cumpărare. Oferă o experiență cât mai plăcută de navigare pe site-ul tău;

2.       Verifică modalitățiile de plată, vezi ca totul să fie corect pentru a elimina orice problemă de natură tehnică;

3.       Asigură-te că livrezi în timp util toate coletele.

Mult Spor!

Published On: decembrie 9th, 2022 / Categories: Blog /