Platformele de Social Media sunt într-o continuă creștere. Într-o strategie de marketing de succes este obligatorie integrarea acestor platforme. În prezent, există zeci de platforme de Social Media, fiecare cu specificațiile și caracteristicile lor, însă cum știi ce platformă se potrivește tipului tău de promovare? Îți prezentăm topul celor mai utilizate platforme și caracteristicile lor în funcție de comportamentul clienților.

Facebook

Având miliarde de utilizatori activi ce se întind pe toate vârstele, Facebook este o platformă pe care companiile nu își pot permite să o ignore. Facebook este cea mai populară rețea socială din lume. Aceasta îți oferă șansa de a-ți transforma baza de clienți într-o comunitate. Pentru brandurile ce doresc să își dezvolte afacerea, există șanse mari ca următorul lor client să fie pe Facebook.

YouTube

Youtube este al doilea cel mai mare motor de căutare din lume, după Google. Acesta este ideal pentru brandurile ce doresc să interacționeze cu publicul lor. Potrivit Sprout Social Index, 53% dintre consumatori urmăresc mărci pe youtube pentru a afla despre produse și servicii noi. 

Instagram

Întrucât consumatorii, în special publicul mai tânăr, merg pe platforme vizuale, mărcile trebuie să investească în aplicații precum Instagram, unde conținutul vizual este rege. Instagram este una dintre cele mai utilizate platforme, făcând din Instagram o piesă valoroasă a strategiei de servicii pentru clienții oricărui brand.

Pinterest

Pinterest este platforma de acces a consumatorilor pentru inspirație și descoperire a noilor branduri. Cercetările arată că 80% dintre utilizatorii săptămânali au descoperit un nou brand sau produs pe Pinterest și 85% au început un proiect. Această platformă este utilă mai ales dacă brandul tău oferă un serviciu special pentru femei – statistic, aproximativ 85% din baza de utilizatori a Pinterest este de sex feminin.

TikTok

Unul dintre site-urile de socializare cu cea mai rapidă creștere, TikTok este o platformă video, cunoscută pentru conținutul său viral și de tip meme. Oricât de descurajantă pare platforma, ar trebui să-i oferi TikTok-ului o șansă. Aceasta te ajută să configurezi anunțuri, să-ți prezinți brandul persoanelor potrivite și să-ți crești numărul de potențiali clienți.

Acum că știi care sunt cele mai căutate platforme, mai rămâne să ai și o strategie pe care să o folosești. Aceasta este partea mai grea, însă suntem aici să te ajutăm! Contactează-ne și hai să construim împreună o strategie de succes pentru brandul tău!

Published On: octombrie 20th, 2021 / Categories: Blog / Tags: , , /