Contact
Blog2021-11-18T17:17:51+00:00

Relația dintre profitabilitate și imaginea brandului: cât de puternică este imaginea brandului tău?

  Gândește-te la brandul tău preferat. Ce este atât de grozav la el, cu ce iese în evidență? Are un serviciu de clienți uimitor? Produse de calitate? Prețuri accesibile? Dacă te gândești puțin mai profund – se aliniază brandul cu propriile tale valori? Simți că te „înțelege” cu adevărat și știe exact de ce ai nevoie? Percepția și sentimentele tale despre ceea ce reprezintă acest brand și despre ceea ce oferă clienților este imaginea brandului său. Calitatea produsului nu este întotdeauna motivul numărul unu pentru care un consumator ar putea face o achiziție. Sigur, este importantă, dar în multe cazuri, ...

Am ajuns la 1 milion de utilizatori într-o singură campanie de Facebook într-o lună!

  “Am o strategie de marketing, dar nu înțeleg de ce nu îmi crește afacerea.”“Folosesc Facebook și Google Ads, dar rezultatele nu sunt cele pe care mi le doresc.” “Nu înțeleg ce pot face diferit pentru a crește prezența brandului meu în online.”Te regăsești citind afirmațiile de mai sus? Toate acestea sunt probleme reale cu care s-au confruntat clienții noștri înainte de a lucra cu noi. 1 lună, o singură campanie Facebook, audiență de 1 milion de utilizatori. Am reușit să creăm, cu un buget minim, o campanie de Facebook ce a ajuns într-o singură lună la 1 milion de utilizatori. Acestea sunt genul ...

Cele mai bune canale de promovare online în 2021

Platformele de Social Media sunt într-o continuă creștere. Într-o strategie de marketing de succes este obligatorie integrarea acestor platforme. În prezent, există zeci de platforme de Social Media, fiecare cu specificațiile și caracteristicile lor, însă cum știi ce platformă se potrivește tipului tău de promovare? Îți prezentăm topul celor mai utilizate platforme și caracteristicile lor în funcție de comportamentul clienților. Facebook Peste 2,85 miliarde de utilizatori activi lunar la nivel mondial Grupa de vârstă majoritară: 25-35 ani 75% dintre utilizatorii Facebook vizitează o pagină locală de afaceri cel puțin o dată pe săptămână Având miliarde de utilizatori activi ...

Inbound vs outbound marketing

Marketingul de ieșire (outbound) implică contactarea proactivă a consumatorilor pentru a-i face interesați de un produs. În schimb, marketingul de intrare (inbound) se axează pe crearea și distribuirea de conținut care atrage oamenii pe site-ul dvs. web. INBOUND MARKETING Inbound marketing se bazează pe un concept foarte simplu: a găsi potențiali clienți prin transmiterea mesajului potrivit la momentul potrivit. Beneficii Conținutul este educațional - conceput special pentru fiecare etapă a vânzării Atrage utilizatori pe website Construiește relații semnificative și durabile cu clienții anteriori, prezenți sau potențiali Fiecare reclamă poate fi monitorizată prin indici specifici pentru a urmări succesul sau ...

În doar 2 luni, am ajuns la vânzări de peste 700.000 euro pentru un singur client! Află cum îți poți schimba radical afacerea!

Ai probleme în găsirea clienților? Vânzările tale sunt sub așteptări? Lucrezi mult dar afacerea nu pare să meargă cum ai dori?  Ai cheltuit deja mulți bani pe reclame care nu dau rezultate? Una dintre problemele majore cu care se confruntă orice afacere este lipsa marketing-ului adecvat. Este cu adevărat important să luați în considerare concurența pe care o aveți pe platformele de social media, deoarece acestea depășesc în fiecare zi așteptările. Nu ești sigur cu ce putem noi să te ajutăm? Suntem o echipă de specialiști în marketing digital ce se concentrează pe crearea de rezultate remarcabile prin ...