Cum să îți gestionezi corect review-urile negative din mediul online
Atunci când ai un business în online este bine să te aștepți și la păreri mai puțin plăcute care poate dăuna reputației tale ca și brand. Uneori, acest tip de feedback este o trezire la realitate, deoarece reprezintă un semnal de alarmă care atrage atenția asupra îmbunătățirii serviciilor tale. Începând de la customer support și până la livrarea produselor, toate reprezintă o experiență pentru clientul care a plasat comanda în shopul tău online. În anumite situații, persoanele doresc să își arate nemulțumirea celorlalți și nu se sfiiesc să scrie o recenzie pe pagina de Facebook sau contul de Google Business. ...
Sfaturi pentru cei care doresc ca și în 2023 să devină antreprenori
Dacă anul trecut, una dintre dorințele tale a fost să fii pe cont propriu și să conduci o afacere, atunci felicitări pentru inițiativă și curajul de care dai dovadă! Înseamnă că deții acel imbold de a da naștere unui concept cu ajutorul căruia să îți faci în mediul de afaceri. Este esențial să fii exigent cu tine și să nu te lași distras de faptul că urmează să fii propriul șef! Treptat, entuziasmul de a dezvolta afacerea, scade pe măsură ce rezultatele întârzie să apară. Pentru că zi de zi, luăm contact cu persoane care au făcut acest pas, echipa ...
2023 te aduce mai aproape de trendurile din marketing! Despre Short Video & Tik-Tok
Încă de anul trecut, conținutul video a fost cel care s-a plasat în topul preferințelor, iar publicul a fost cucerit de modul cum filmulețele le-au destins starea de spirit. Într-adevăr, se observă o scădere a interesului în cea ce privește textele clasice, lungi sau materialele vizuale, mult prea încărcate. Cum generația Z a răspuns pozitiv la conținutul video, încărcat pe Instagram și Tik-Tok, brandurile și-au schimbat și ele modul de comunicare și au încercat să își adapteze strategia de marketing, ținând cont de ceea ce place utilizatorilor. Astăzi echipa Inlight World îți prezintă câteva avantaje pentru care merită să utilizezi ...
Importanța avatarului de client în strategia de marketing
De câte ori ai făcut o campanie de promovare sau un vizual, “după ureche”, fără sa te întrebi dacă este potrivit pentru audiența ta? Probabil, la început de drum sau din lipsa experienței, cu toți am trecut cu vederea o analiză a publicului în detaliu! Dar, din greșeli și multă testare, mereu avem câte ceva de învățat! Avatarul de client este cel de la care pornește totul! Unele afaceri, pur și simplu eșuează și renunță din cauza acestuia! Cu siguranță, nu au ajuns să cunoască acele caracteristici care definesc publicul țintă - unul dintre acei factori ce influențează succesul business-ului! ...
Despre Christmas Sale, un fenoment practicat de toți retailerii
Când publicul nostru este cu gândul la cadouri, rețete de cozonac sau au început pregătirea decorului de Crăciun, iată că marile branduri sunt la „foc continu” cu strategia de marketing. În e-Commerce, acum are loc marea bătălie a reducerile și creșterea conversiilor în online. Decembrie este o lună magică din an care îi face pe oamenii să își cheltuiască mai mult resursele financiare, astfel încât dorințele lor sa fie îndeplinite până la sfârșitul anului. În articolul de astăzi, echipa Inlight World ți-a pregătit o rețetă, dar de marketing pentru ca și companiile tale să îți aducă profit în această perioadă! ...