Când publicul nostru este cu gândul la cadouri, rețete de cozonac sau au început pregătirea decorului de Crăciun, iată că marile branduri sunt la „foc continu” cu strategia de marketing. În e-Commerce, acum are loc marea bătălie a reducerile și creșterea conversiilor în online. Decembrie este o lună magică din an care îi face pe oamenii să își cheltuiască mai mult resursele financiare, astfel încât dorințele lor sa fie îndeplinite până la sfârșitul anului. În articolul de astăzi, echipa Inlight World ți-a pregătit o rețetă, dar de marketing pentru ca și companiile tale să îți aducă profit în această perioadă!

Folosește la maxim liste de remarketing

Dacă din prima vizită a clientului nu ai reușit să îi atragi atenția sau să fii destul de convingător, vestea bună este că mai ai o șansă! Retargetarea clienților necesită o analiză profundă, iar de aceea Google Analytics este prietenul tău de nădejde. Mai mult, în aceasta etapă este indicat să ai un om dedicat care să priceapă obiectivul tău, tocmai pentru a seta corecta campania de căutare sau cea de display. În această etapă, Inlight World îți stă la dispoziție! Noi îți vom arătat la ce s-a uitat potențialul client, ce a adăugat în coșul de cumpărături sau care sunt produsele de care este interesat. Remarketingul este o strategie indicată, mai ales în luna Decembrie!

Folosește-te din plin de conținutul video

Cum Decembrie este o lună a emoțiilor, apelează și tu la latura sensibilă a audienței tale! În cele 15 secunde – recomandate pentru a capta interesul publicului reușești să îl convingi de produsul/serviciul tău! Cu ajutorul unui conținut video, aceștia pot să ia o decizie de cumpărare mult mai ușor, deoarece văd produsul în mediul său și se simt apropiat de el. Aici te pot ajuta specialiștii echipei Inlight World care pun accentul pe promovarea produsului într-un mod neagresiv! Dacă ai o idee, dar nu știi să o valorifici, te așteptăm să ne contactezi acum!
 
Îmbracă site-ul în nuanțele specifice Crăciunului

Așa cum decorarea casei este tradiție în preajma acestei sărbători și brandurile dau o altă imagine interfeței site-ului. Utilizatorul tău trebuie să simtă că trăiește emoția Crăciunului pentru a începe căutarea cadoului de pe lista dorințelor. Echipa Inlight World ține foarte mult la o regulă: vizibilitatea în online ca și brand. Acum, atenția utilizatorilor parcă este mai ridicată! Scoate asul din mânecă și atrage-i de partea ta, fie cu un mic discount la prima achiziție, fie cu o surpriză la deschiderea coletului! Orice e gratis este bine-venit pentru clientul tău!

Descoperă care sunt campaniile potrivite în perioada Crăciunului în următorul articol de blog:

Acestea au fost doar 3 dintre recomandările pe care le poti pune în practică pentru maximizarea vânzărilor de pe online! Indiferent de perioadă, conținutul autentic și de calitate primează mereu!

Degeaba ai produse excepționale dacă nu le oferi și scena de care au nevoie pentru a ajunge la destinatarul final! Pentru mai multe detalii despre cum poți avea succes în marketing ca si brand în perioada Crăciunul, echipa Inlight World te așteaptă la o primă discuție. Ne găsești online pe Facebook și Instagram!

Sărbători liniștite!

Published On: decembrie 22nd, 2022 / Categories: Blog /