Rețele sociale sunt în continuă creștere, motiv pentru care nu este de mirare că mulți iubesc să profite de puterea lor. În încercarea de a ieși în evidență în aceste rețele, în special dacă nu ești familiar cu ele, greșelile sunt întâlnite la fiecare pas. Continuă să faci aceleași greșeli și vei vedea că următorii tăi se diminuează în fiecare zi.

  1. Îți lipsește o strategie exactă
  2. Te bazezi prea mult pe automatizări 
  3. Presupui că publicul tău este toată lumea.
  4. Faci postări doar de promovare
  5. Nu urmărești analizele performanței

 

  • Îți lipsește o strategie exactă

Așa cum trebuie să-ți dai seama de nișa, produsul și audiența afacerii tale, tot așa trebuie să abordezi strategia ta de social media. Fiecare platformă de social media este unică și necesită abordări diferite, de aceea este nevoie de o strategie unică adaptată pentru fiecare platformă.

  • Te bazezi prea mult pe automatizări

Într-adevăr, automatizarea poate fi un instrument de salvare. Să ai un instrument ce îți poate ușura viața în timp ce încerci să jonglezi zilnic cu diverse canale, sarcini și campanii sună foarte bine, însă folosit în exces poate pune brandul în pericol de a pierde conexiuni și angajamente valoroase.

  • Presupui că publicul tău este toată lumea

Nu toată lumea de pe social media se va potrivi cu brandul tău. Definirea publicului țintă îți va permite să îți concentrezi eforturile de marketing pe rețelele sociale asupra persoanelor care sunt cu adevărat interesate de produsul tău.

  • Faci postări doar de promovare

Pentru a ieși în evidență pe social media trebuie să fii sociabil. Dacă tot ce faci este să-ți promovezi conținutul, mulți utilizatori vor fi dezamăgiți de brandul tău, iar în loc să îți crești numărul, vei vedea cum se micșorează. Promovarea brandului este importantă, dar fi subtil.

  • Nu urmărești analizele performanței

Strategia trebuie adaptată și îmbunătățită continuu, iar pentru acest lucru, trebuie să fii în măsură să vezi impactul acțiunilor tale din trecut. O perspectivă asupra a ceea ce ai făcut în trecut și a rezultatelor pe care le-ai obținut te vor ajuta să planifici viitorul. Cercetarea și analizarea este absolut esențială, la fel ca și elaborarea unei strategii adecvate.

 

Marketingul pe rețelele sociale poate fi cea mai puternică metodă de a-ți face cunoscut brandul. Metodele noastre îți pot aduce:

  • Creșterea traficului site-ului web
  • Construirea de conversii
  • Creșterea gradului de conștientizare a mărcii
  • Crearea unei identități de marcă și a unei asociații de mărci pozitive
  • Îmbunătățirea comunicării și interacțiunii cu publicul cheie

Published On: August 10th, 2021 / Categories: Blog / Tags: , , /