Îți dorești să aduci un suflu nou businessului tău și să ieși din zona de confort? Acum e momentul tău să îți fructifici reușitele și să îți pui în valoare cunoștiințele printr-un podcast. Poate că ai văzut că este trendul momentului, iar fiecare antreprenor deține un canal de youtube în care își publică conținutul sub formă audio sau video. Inlight World te inspiră cu acest instrument excelent pentru promovare prin care brandului t[u poate ieși în fața audienței, iar tu ca și om de afaceri, ieși din zona de confort.
Dar ce este un podcast?
Imaginează-ți că este asemănat ca și o emisiune alcătuită din mai multe serii scurte (sub 10 minute) sau lungi (trec de 60 de minute).
Acesta are o temă în jurul căreia se focusează dezbaterea sau interviul. De obicei, există un moderator care abordează subiectul prestabilit pe care îl aprofundează împreună cu invitatul, specialistul în domeniu. Se poate întâmpla ca și publicul tău să fie mai deschis la ideea de a asculta un fișier audio atunci când este în mișcare decât să stea cu privirea fixată în ecranul mobilului. Mai mult, printr-un astfel de format, țintești exact acea audiență datorită discuției care este strict despre ceea ce îl interesează pe client. Partea faină este că întreaga discuție rămâne întregistrată și este disponibilă pentru ascultători la orice interval de timp.
Construiești o relație mai apropiată cu clienții tăi
Și nu doar cu acestă categorie, fiindcă pe parcurs, printr-un subiect atent selectat, atragi un alt public de partea ta. Mai degrabă, oamenii au tendința să cumpere tot de la oameni. Și atunci de ce să nu îți umanizezi brandul? Creează-ți o relație mai „intimă” cu cei care te urmăresc și arată-le cine ești! Dezvoltă-ți afacerea ușor printr-un podcasting educativ. Există nenumărate nișe dar descoperă care este cel mai ușor de abordat în prezent pentru tine. Ține minte! Lasă deoparte lucrurile formale care pun deja o barieră între tine și ascultător.
Oferă un alt tip de conținut decât cel saturat din mass-media
Trebuie să recunoaștem că mass-media a ajuns la un nivel în care spectatorii nu mai manifestă încredere totală. Se doresc informații mai ușor de digerat și site-uri sau emisiuni care vin cu un bagaj de informații prețioase. Ne uităm după surse credibile care nu ne bruiază mintea sau ne dezinformează. Podcastul este acum acea “gură de aer” care îți aparține, iar modul cum livrezi informația stă doar în puterea ta. Datorită unui asemenea conținut ajungi să devii o voce apreciată și să te bucuri de o anumită reputație în online și o voce oficială în randul competiției. Începe să te conectezi cu publicul tău și să îl faci loial prin detalii care îl fac să mediteze sau să simtă ca a învățat câte ceva în timpul derulării materialului.
Generează-ți venituri care te ajută să îți crești businessul
Chiar dacă este o discuție ca între prieteni nu este exclus să aducă în viitor și beneficii financiare. Un podcast generează trafic către site-ul tău, obiectivul oricărei tip de afaceri. Te-ai gândit vreodată că după câteva ediții de succes în care ai reușit să captivezi atentia celor vizați, să creezi un fel de abonament pentru clienții premium? În același timp, ai la dispoziție și vânzarea unor cărți electronice sau studii concepute împreună cu echipa ta. Sau o altă idee venită de Inlight World este să te îndrepți spre parteneriate în care să promovezi alte servicii pe care le-ai recomanda publicului tău. Pe măsura ce vânzările acelui partener cresc și are parte de notorietate în online, poate că tu o să te bucuri și de un mic comision care în timp va crește. În același timp și Social Media îți aduce vânzări. Cum să îți convingi clientul să finalizeze achiziția direct de pe canalul de Instagram, afli chiar în urmatorul articol de blog: www.inlightworld.ro/ajuta-ti-clientul-sa-finalizeze-comanda-din-instagram-shopping/
Atât de multe avantaje aduce un podcast în afacerea ta, încât Inlight World este pregătită să îți găsească subiecte interesante care să îți aducă publicul mai aproape de tine. Acceptă provocarea și alege să duci business-ul la un alt nivel.