Dragostea trece prin stomac, dar pentru antreprenorii care dețin o afacere, iubirea trece și prin marketing. După perioada de acomodare de după sărbători, a venit timpul să înceapă sezonul. Startul este dat de Februarie, atunci când dragostea pătrunde în toate aspectele vieții. Sărbătoarea iubirii poate fi o afacere profitabilă pentru tine dacă ai în față o strategie complexă cu obiective clare după care să realizezi campanii atractive. Până la urmă, toată luna Februarie ai o misiune precisă: să convingi cuplurile că cel de alături își merită cadoul. Da, acel cadou care se găsește în gama ta de produse. Este vremea pentru un push pe notorietate sau pe vânzări. Modul în care promovezi brandul este cel mai important, fiindcă trebuie să surprindă, să amuze și în final să convingă că produsele tale sunt darul de Valentine’s Day.
Atrage notorietate asupra brandului
Ca fiecare business de pe piață îți dorești mai mult awarness în domeniu. Evoluează cu tact prin creșterea ratei de engagement și găsește-ți noi comunități care să rezoneze cu mesajul campaniei. Vezi ce grupuri sunt în social media și distribuie campania de reduceri. Cineva reacționează, intră pe site, devine interesat și dorește să rămână cu tine printr-o simplă apreciere a paginii de Facebook/Instagram. Găsește-ți publicul dispus să cumpere de la tine și invită-l să rămână în branșa ta printr-un concurs de care se poate bucura și jumătatea celui care participă.
Crește volumul de vânzări prin cumpărăturile de impuls
Totul este gândit și plasat strategic, astfel încânt, utilizatorul când se oprește asupra reclamei să nu se mai gândească la buget. Efectiv, vizualul campaniei, mesajul și produsul selectat l-au convins. Cum sărbătorim de două ori Ziua Îndrăgostiților, este recomandat să testezi fel de fel de campanii și să vezi care aduce profitabilitate mai mare. Selectează o gamă de produse frumoase, cu forme ciudate, atipice deoarece atrag după ele altele, tocmai pe conceptul că se potrivesc. Cumpărăturile neplanificate și de ultim moment pot fi un succes pentru afacerea ta. Poate că sunt cupluri care amână momentul, fiind nesiguri de ce opțiuni au. Arată-le ce vor să vadă și atunci când totul pare, doar pare că e pe final și că mâine-poimâine e Valentine’s Day.
Bucură-te de mai mult trafic pe site. Creează un landing page tematic
Legat de acest subiect care este de interes pentru toți care și-au mutat sau gândit de la început afacerea în online, echipa Inlight World are și un pont pe care e neapărat să îl pui în aplicare. Te invităm să citești blogul și să te oprești asupra articolului: Lead Magentul, modul perfect pentru creșterea listei de e-mailuri. Revenind la subiect, totul trebuie să inspire dragoste, chiar și secțiunea de promoții. Creează-ți una dedicată acestui scop dar pe care să o poți utiliza și la anul. Începe prin a schimba anumite elemente, să publici bannerul dragoste și pentru a grăbi finalizarea comenzii, gândește-te la un cronometru. Întregul design este bine să exprime iubire, iar faimoasele inimioare sunt un must have. Rozul și roșul sunt culorile asociate perioadei pe care le poți folosi în crearea unei experiențe plăcute pe un astfel de landing page.
Profită de acest mare eveniment care durează toată luna Februarie, deoarece este ocazia perfectă pentru a te poziționa în mintea utilizatorului. Crește valoarea brandului și atrage cât mai multe aprecieri. Dacă sfaturile noastre ți s-au părut interesante, atunci Inlight World este pregătită să le pună în aplicare, axându-se pe specificul afacerii tale.