De câte ori ai făcut o campanie de promovare sau un vizual, “după ureche”, fără sa te întrebi dacă este potrivit pentru audiența ta? Probabil, la început de drum sau din lipsa experienței, cu toți am trecut cu vederea o analiză a publicului în detaliu! Dar, din greșeli și multă testare, mereu avem câte ceva de învățat!
Avatarul de client este cel de la care pornește totul! Unele afaceri, pur și simplu eșuează și renunță din cauza acestuia! Cu siguranță, nu au ajuns să cunoască acele caracteristici care definesc publicul țintă – unul dintre acei factori ce influențează succesul business-ului!
Astăzi, specialiștii Inlight World îți dezvăluie importanța pentru care este necesară identificarea, încă de la începutul promovării a publicului țintă.
- Știi de la început spre cine îți îndrepți produsele / serviciile
Un avatar de client înseamnă o descriere a unui potențial cumpărător care cuprinde: genul, datele demografice, comportamentele, interese, hobby-uri, vârsta, mediul de unde provine, profil care oferă startul unei imaginii generale asupra publicului.
Acest document poate cuprinde mai multe avaturi de client (3 sau maxim 5) și te ajută în etapa de concepere a mesajelor din Social Media, a conținutului pentru campaniile de marketing, a articolelor de blog sau în realizarea materialelor de design. Pe scurt, datorită avatarului de client reușești să targetezi mai în detaliu, acele categorii de persoane care înțeleg mesajul tău și devin deschiși la achiziționarea produsului! De asemenea, exista și public B&B care este diferit de cel B&C.
- Îți crești șansa de profitabilitate datorită unei setări corecte a audienței
Dacă vorbim despre marketing, discutăm despre alocarea unui anumit buget! Ca și antreprenor, obiectivul tău este să ai parte de brandawarness și de profit. De aceea, este esențial ca un specialist în domeniu să preia această parte, dar cu suportul tău. Tu ești cel care cunoaște cel mai bine produsul și audiența spre care ți-ai produs să îl îndrepți. Echipa Inlight World este pregătită să discute direct cu tine pentru a descoperi cine îți este publicul țintă. Ține mine! În toate demersurile tale de marketing, emoția este cheia succesului care aduce apoi și răsplata financiară! În general, oamenii acționează în baza emoției, rareori în baza rațiunii.
- Știi pe ce canal să îți promovezi produsul
Este esențial să te afli pe canalul corect de promovare: rețeaua de Social Media, E-mail Marketing, rețeaua de Căutare Google sau YouTube, etc. Noi considerăm că poți fii prezent pe maxim 3 canale de comunicare online! Este greu să le alegi pe toate, fiindcă nu este posibil să te bucuri de același succes pe toate la care aspiri să ajungi. Datele despre client sunt cele care stau la baza alegerii celor mai profitabile canale de promovare. Iar, dacă discutăm despre promovare, iată de ce este esențial să ai o strategie de brand:
Echipa Inlight World îți oferă tot sprijinul pentru a construi profilul avatarului de client ideal! Te ajutăm să îți răspunzi la întrebările care îți vor dezvolta afacerea printr-o promovare corectă a produselor / serviciilor. Poți lua direct legătura cu noi prin Facebook și Instagram!