În marketing este bine să fii mereu cu un pas în fața concurenței și să oferi publicului informații valoroase. Deși urmărești să vinzi, aceast obiectiv este trecut cu nepăsare de către cei din mediul online. Ei doresc să se simtă importanți și să învețe ceva nou când le apari în feed.

Îndeplinește-le o nevoie sau încearcă să îi convingi, indirect că tu reprezinți în acel moment, sursa credibilă de la care să cumpere.

Orele la care îți planifici conținutul în Social Media este decisiv pentru brandul tău . Dar să nu uităm ca audiența este diferita pe ficare canal.

Inlight World îți recomandă să analizezi în detaliu secțiunea de statistici atunci când îți faci planul editoral. Scopul tău este să crești organic și să apari la momentul oportun în feed-ul celor care ți-au acordat Like-ul, votul de încredere.

Din experiența acumulată, echipa Inlight Word a observat care sunt acele ore în care majoritatea utilizatorilor sunt prezenți în online.

Când?

Dimineața este momentul ideal de a te afișa unui posibil client. Între intervalul 08:00 – 09.30 poți să publici un conținut ușor de digerat pentru că atunci lumea încă își savurează micul dejun sau cafeaua și dorește să afle doar noutățiile de peste noapte, fără prea mult interes.

În pauza de masă, când se încearcă o deconectare de muncă reprezintă un alt as din mânecă pe care poți să îl scoți la iveală. Aici, utilizatorul caută un conținut distractiv care să îi fure un zambet și să îi ofere o evadare de la sarcinile stresante. Estimăm că începând cu ora 12:00 și până la 13.30, echipa ta poate să programeze o astfel de postare.

Ei bine, ziua nu este finalizată. Inlight Word a descoperit faptul că activitatea celor din Social Media se intensifică la ceas de seară, când se relaxează la un film sau se pregătesc de o nouă zi. În jur de ora 20.00, timp de două ore, cu toții sunt în căutarea unor produse sau pur și simplu, scrolează să vadă ce mai fac ceilalți utilizatori. Atunci este momentul tău de glorie să îi insipiri cu o ofertă de nerefuzat.

Este vital să ții cont de activitatea din online, deoarece graficele te ajută să îți crește reach-ul postărilor, iar algoritmul Facebook/Instagram le plasează în top.

Dar stai….

Și weekendul este un bun prilej de a te afișsa în fața unui potențial cumpărător care este degajat și are mai mult timp liber.

Salută-l cu o postare în jur de ora amiezii, tocmai când, probabil și-a încheiat treburile casnice. Mare atenție! Aceste informații sunt general valabile și reprezintă strict concluzii la activitatea agenției Inlight Word, desfășurată de-a lungul timpului.

Acum că am elucidat misterul de a te promova organic, fără costuri și la o ora potrivită, mai rămâne, totuși o întrebare.

Cât de des să postezi în Social Media

Inlight World, agenția de promovare încearcă sa nu sufoce utilizatorul. Noi ne gândim la texte și vizualizări cât mai atrăgătoare care să nu plictisească audiența. Spre exemplu, pe Facebook, am optat să programăm o postare, o singură dată pe zi, iar pe Instagram în jur de 2-3 ori dintre care una, obligatoriu este un story.

 

 

Acest lucru se aplică în funcție de fiecare business și resursele de care dispune.

Ca să îți faci o idee, încercă pe cât posibil să vii cu informații relevante pe care cei care le văd să simtă că brandul tău este de încredere. Alege să îți creezi un calendar editorial în care să treci ziua, tipul de conținut și textul care îl însoțește. Nu contează frecvență, cât primează consistența mesajului.

Inlight Word îți propune să analizezi foarte bine comportamentul utilizatorilor și să vezi care sunt produsele cele mai vizualizate sau vândute în ultima lună.

Menține ștafeta ridicată și citește despre Cum să îți crești vizibilitatea brandului în online fără costuri în anteriorul articol de blog: www.inlightworld.ro/cum-sa-iti-cresti-vizibilitatea-brandului-in-online-fara-costuri/

Contactează-ne acum sau urmărește-ne activitatea în Social Media: pe Facebook sau pagina de Instagram.

Published On: iunie 24th, 2022 / Categories: Blog /