Instagram este o platformă intuitivă și foarte creativă care știe cum să îi motiveze pe cei care și-au instalat aplicația. Inlight World ți-a pregătit o serie de sfaturi care te ajută ca brand să îți evidențiezi mult mai bine produsele din shop. Este esențial să fii constant în publicarea conținutului și să urci fotografii atractive care să aibă un impact vizual puternic. Regularitatea este un alt principiu pe care trebuie să îl bifezi, deoarece urmăritorii tăi se pot educa. Ei știu că brandul tău urmează să publice noutățiile sezonului sau o promoție. Și nu uita! Agenția de marketing, Inlight World a observat faptul că în mediul online, diversitatea este un alt secret care îi convinge pe clienții să cumpere. Încearcă să faci un carrousel atractiv cu produsele tale în care să prezinți toate nuanțele, mărimile sau tipurile de materiale disponibile.

Într-un sondaj realizat pe Facebook a reieșit faptul că un procent de 83% dintre repondenți au susținut că Instagram reprezintă acea platformă care se concentrează pe partea vizuală. În acest mod, Instagram îi ajută să descopere produse noi sau servicii. Pentru ca un produs să fie adăugat în coșul de cumpărături, contul de business trebuie să fie aprobat și să îndeplinească politica Instagram.

Tips&tricks care ajută tot procesul de Shopping pe Instagram!

Adaugă cât mai multe etichete fotografiei publicate

Pentru ca și clientul final să știe ce promovezi pe acest canal plin de culoare, ai la îndemână opțiunea de a eticheta produsele. Încearcă sa nu derutezi publicul cu prea multe taguri care aglomerează esența pozei. Asigură-te că fiecare etichetă adăugată este pe produsul respectiv pe care e musai să îl ai în stoc. Reamintește-le oamenilor într-un mod care nu agasează de lansarea unui produs sau de o mega reducere. Cumpărătorii au nevoie să vadă de cel puțin 6 ori un brand până când să manifește încredere in el. Relevante sunt și hastag-urile care sunt văzute ca și mici bucățele de informație care te ajută să fii mai vizibil și să atragi notorietate printre milioanele de conturi. Poți folosi în jur de 30 de hastag-uri dintre care le amintim pe cele specifice, generale, de locație și hastagul propriu.

Inserează în bio un lead magnet și un call to action convingător

Instagramul îți permite să adaugi doar un singur link pe pagina ta. Însă, noi venim cu o super veste: poți să inserezi link-ul site-ului și în story printr-un sticker, iar mai apoi să îți creezi mai multe highlit-uri sau seturi de povești cu fiecare categorie de produs. Acest bio este vital pentru atragerea celor care vizitează contul și doresc să te cunoască mult mai bine. Spre exemplu, Inlight World a optat să direcționeze urmăritorii spre un articol de blog în care sunt promovate produsele de sezon, publicate pe un landing page dedicat.

Pastrează-ți produsul mereu în centrul atenției

Atunci când îți planifici strategia de marketing și ai în față vizualurile finale, analizează-le și vezi dacă ceea ce dorești să promovezi este bine poziționat. Produsul, vedeta postării trebuie să fie punctul central al poveștii tale și principala atracție care “fură” privirea. În același timp este esențial să îți setezi și obiectivul contului care se va reflecta prin tipul postărilor. Un alt trend al anului 2022 este conținutul video care aduce mult mai ușor vânzări. Descoperă de ce este bine să îl adaugi în planul tău de marketing în articolul de blog Inlight World : www.inlightworld.ro/video-digital-trendul-pentru-strategia-ta-de-marketing/

Ca și concluzie îți reamintim faptul că este primordial să îți inserezi opțiunea de finalizare a comenzii pe Instagram pentru că scutești mult timp persoanei interesate de produsele tale. Astfel, experiența clientului devine una plăcută din punct de vedere al achiziției. Apelează cu încredere la specialiștii Inlight World care dețin un portofoliul de clienții care au ales să își integreze în contul de business opțiunea de shopping.

Published On: martie 22nd, 2022 / Categories: Blog /