Încă de anul trecut, conținutul video a fost cel care s-a plasat în topul preferințelor, iar publicul a fost cucerit de modul cum filmulețele le-au destins starea de spirit. Într-adevăr, se observă o scădere a interesului în cea ce privește textele clasice, lungi sau materialele vizuale, mult prea încărcate. Cum generația Z a răspuns pozitiv la conținutul video, încărcat pe Instagram și Tik-Tok, brandurile și-au schimbat și ele modul de comunicare și au încercat să își adapteze strategia de marketing, ținând cont de ceea ce place utilizatorilor.
Astăzi echipa Inlight World îți prezintă câteva avantaje pentru care merită să utilizezi conținutul video, cu o durată de până la 90 de secunde și să te axezi pe acele platforme de socializare care îl aduce în fața publicului.
Pe lângă canalele existente de comunicare, vezi dacă ți se potrivește și Tik-Tok. Este important să experimentezi și să descoperi dacă funcționează pentru brandul tău. Cu ajutorul acestei rețele funny, ajungi să ai parte de mai mulți urmăritori, dacă oferi calitate într-un mod amuzant și atractiv. Mai departe, video-ul va fi plasat în feed-ul tuturor utilizatorilor care și-au instalat aplicația. Aceștia vor aprecia sau salva postarea, dacă o consideră relevantă. Potrivit Marketer Insider, publicul este cu 85% mai decis să achiziționeze un produs după ce a vizualizat, sub formă de video, prezentarea acestuia. Spre exemplu, în România sunt peste 6 milioane de persoane care și-au instalat aplicația Tik-Tok, în continuă creștere. Acționează astăzi și atrage un alt tip de public, mai divers!
Short Video în campaniile cu influenceri
Bineînțeles, ca și cei care sunt pe cont propriu își câștigă popularitatea și își realizează venitul, nu ocolesc promovarea produselor/serviciilor prin intermediul conținutuli video! Nu pierd deloc timpul și țin pasul cu trendurile 2023. Vloggerii și influencerii profită la maxim de acest trend și găsesc noi idei zilnic pentru a-și spori creșterea notorietății și a atrage un număr semnificativ de vânzări. Pentru că deja au o audiență formată, aceștia reușesc mai ușor să ajungă la publicul țintă și să îți reprezinte business-ul mult mai bine. Este bine de știut că celebritățile din online știu cum să se adapteze vremurilor și mai ales, știu cum să comunice cu lista de urmăritori. Acum, pe val este prezentarea opiniei lor cu privire la un anumit produs, experiență transmisă perfect prin intermediul unui video care depășește un minut. Însă este de menționat faptul că avatarul de client joacă un rol esențial pentru a reuși să și convertească. Mai multe detalii despre crearea unui profil ideal a clientului tău, te invităm să citești în următorul articol de blog aici:
Creează o serie de video-uri scurte
Integrează, cel puțin o dată pe săptămână un video scurt și vezi reacția publicului! Spre exemplu, poți să combini mai multe fotografii și să le montezi într-un video! Încarcă conținutul pe Instagram și Tik Tok, într-un format vertical (1080 px x 1920 px) și așteaptă reacțiile publicului! Iată cum același conținut se pliază pe două rețele sociale, care acum sunt în centrul atenției tuturor generațiilor. Dacă ești deschis să afli mai multe despre acest mod de promovare, Inlight World are pregătită o listă de idei pe care le putem testa!
Echipa noastră de specialiști te încurajează să:
- fii atent la toate schimbările care au loc în Social Media;
- încerci să te adaptezi trendurilor și să ai curajul să fii prezent și pe alte platforme de comunicare, altele decât Facebook/Youtube;
- să îți lași creativitatea să conducă planul de marketing;
- fii pregătit de o colaborare cu o personalitate din domeniu sau influencer care se pricepe mult mai bine să evidențieze caracteristicile unei game de produse pe care pe care dorești să le aduci mai aproape de public.
Dacă ai nevoie de ajutor și recomandări, echipa de marketing – Inlight World este pregătită să îți ofere sfaturi și recomandări și în 2023! Ne găsești pe pagina de Facebook și Instagram.