Pentru ca și lucrurile să decurgă conform planului, relația de colaborare dintre părțile implicate în cadrul unui proiect trebuie să fie armonioasă, fără vreun fel de bariere în comunicare. Dar știi de ce este crucial să ai o relație sănătoasă cu partenerul de business? Pentru că își pune amprenta asupra aspectelor financiare, iar afacerea continuă să se dezvolte în funcție de cum decurg lucrurile. Fiindcă, ne aflăm în aceeași situație ca și tine, și ne dorim să avem parte de colaborări reușite de care să fim mândri și să ne atingem scopul propus, avem câteva sfaturi pentru tine!
Echipa Inlight World îți recomandă să iei în serios următoarele aspecte dacă ai încheiat un contract de parteneriat. Încearcă pe cât posibil să acorzi atenție tuturor detaliilor, chiar dacă la prima vedere, par nesemnificative.
Încrederea reciprocă se bazează pe un dialog deschis
Pentru ca și partenerul tău să rezoneze cu dorințele tale și să nu își piardă entuziasmul este necesar să menții o legătură constantă cu el. Ce spui dacă, din când în când, programezi o întâlnire care să mai dezmorțească spiritele, dacă simți că s-au încins! Se spune că ai nevoie de încredere în business, dar primează și competențele deținute de cel cu care ai semnat contractul. Dar știi care este adevărata apreciere? Ca în orice afacere ai nevoie de atenție și la rândul tău, să demonstrezi același lucru. Cu ocazia aniversării numelui sau a unui eveniment special, este bine venit un mesaj de La mulți ani prin care să îți arăți recunoștiința. Mai ales că un asemenea gest va întări și mai tare relația dintre voi doi!
Fii activ și pune preț pe dorințele clientului tău
În mediul business este necesar ca și deal-ul să funcționeze și să crească de la lună la lună. Pentru ca și afacerea să prospere, este indicat să fii un bun ascultător și să dai dovadă de o atitudine proactivă atunci când clientul întâmpină probleme sau are nelămuriri. De aceea, echipa Inlight World pune accent, mai ales pe doleanțele partenerului / colaboratorului, indiferent de gradul de dificultate. Suntem conștienți că nu există o rețetă bătută-n cuie pentru o relație de afaceri perfectă, dar cu siguranță, atitudinea ta joacă un rol esențial. Ghidează-te să urmărești politica firmei tale și nu îți încălca niciodată cuvântul!
Prima dată oferă calitate la un preț corect
Înainte de a se îndrepta spre tine, potențialul client va analiza dacă bugetul pe care îl ceri va reflecta și calitatea serviciului oferit. Știm că acesta, este unul dintre aspectele care fac mereu diferența. Cartea este la tine, în sensul că trebuie să îți convingi colaboratorul, printr-o prezentare altfel, că tu reprezinți nevoia lui. Convinge-l, oferindu-i un portofoliu de clienți, bine pus la punct și pune accent pe beneficii, lăsând la o parte orice detaliu tehnic inutil. În mare, clienții sunt atenți la avantaje și acelea sunt cele care le stârnesc interesul într-o întâlnire de business.
Pentru a reuși să te bucuri de un parcurs sănătos alături de partenerul în afaceri, axează-te pe o comunicare empatică, ai grijă la nevoile sale și arată-i de câte ori poți, că prețuiești colaborarea.
Dacă ai nevoie de alte informații despre promovarea afacerii tale, echipa Inlight World este prezentă online: www.inlightworld.ro pe sau în Social Media: Facebook și Instagram!